حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

فسقلی

دردناکترین حس مادرانه

1393/2/25 23:08
نویسنده : مامی حلما
525 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان جونی تصمیم گرفتم دیگه شما شیر نخوریniniweblog.comالبته یه تصمیم یه دفعه ای نبود یه مدتی بود بهش فکر میکردمniniweblog.comاما دیگه امروز عملیش کردم یعنی 24.1.93 اما اصلا کار راحتی نبود مهمتر از همه کلی مامان ناراحتت شده بودniniweblog.comکلا امروز بیقرار بودی دل مامانم کلی به درد اوردی .هی میرفتی و می امدی میگفتی ممه نیست بعد دوباره یادت میافتاد  میامدی.تمام مدت سعی میکردم بغلت کنم بوست کنمniniweblog.comسرتو گرم کنم اما فایده نداشت تقریبا از ساعت 3 تا 5.5 بهانه گرفتیniniweblog.comتا خوابت برد زودم از خواب بیدار شدیniniweblog.comمامانم کلی بهت خوراکی داد وبعد به خاطر اینکه سرت گرم شه رفتیم دوتایی پارکniniweblog.com.اما الان که باز موقع خواب کلی بهانه گرفتی  مامان باز قلبش شکست انقدر که دیگه نتونست دوم بیاره و کلی واست گریه کرد الانم فقط از خدا میخوام صبر بهت بده و استقامت البته اینم بگم واسه از شیر گرفتنت هم کلی دلیل دارم مثل یبوستت.بی اشتهایت.وزن نگرفتنت و با نظر دکترت بود .مامانم کلی واست سوره بروج.حمد کافرون .ناس .فلق.ایت کرسی خونده تا خدا بهت و به مامانت تحمل بده عشق قشنگ من و همینطور صدقه هم کنار گذاشته.به امید روزهای خوب و استقلال طلبانه دیگتniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی می باشد